Unilever grubunun güçlü
markarlarından biri; Calve

Calvé Unilever grubuna ait en güçlü markalardan biridir. Markanın öyküsü Hollanda’ da "Delftsche Slaolie" altında bitkisel yağ üretimi fabrikasının kuruluşu ile 1884 yılında başladı.

Unios products installed in a kitchen

Sosyal Medya Ortaklığından,
360 Ortaklığa…

Unilever ailesinin en tatlı üyesi Calve ile ortaklığımız fıstık ezmesi sosyal medya hesaplarının yönetimi ile başladı. Calve hem eğlenceli, hem stratejilerine uygun içerik ihtiyacını Markis ile gideriyordu, daha sonra Calve Fıstık Ezmesi için bir internet sitesi oluşturmak istediklerini belirttiler. Gelen briefde “Sade göze güzel görünen ve farklı bir site istiyoruz” dediler, kolları sıvadık. Strateji ekibimiz öncelikle, insanlarda tatlıyı ve yer fıstığını çağrıştıracak renkleri araştırdılar. Yaptığımız araştırmalarda, potansiyel müşterilerin fıstık ezmesi ile ilgili genel bir konumlandırma eksiği yaşadığını belirledik.

The koc homepage

Markanın Konumu
En Değerli Farkıdır.

Calve Fıstık Ezmesi için tekrar strateji ekibimiz araştırmalara başladı. Calve Fıstık Ezmesi için yapılan çalışmalar sonucunda uygun konum saptandı. Konum üzerindeki rakipler ve güçleri incelendi. 7 farklı noktadan konumlandırma için strateji müşteri ile paylaşıldı.

Onay geldikten sonra yaratıcı ekip kolları sıvadı. Ardından siteyi inceleyen bir kişiye gerekli mesajı göze batmadan “tatlı tatlı” verecek 7 ayrı mesaj reklam yazarlarımız tarafından yazıldı. Tasarım ekibimiz strateji doğrultusunda tasarımları yaptılar.

The koc homepage

Ne Kadar Basit,
O Kadar Güçlü!

Strateji ekibimizin, yazarlarımıza verdiği bilgilendirmeler doğrultusunda kısa, basit, güçlü mesajlar oluşturuldu. Site için insanların hızla gezebileceği akılda kalıcı bir yapı oluşturmak istedik. Bu doğrultuda oluşturulan metinler ve belirlenen renkler üzerinden hazırlanan tasarımlar web yazılım ekibimize teslim edildi.

The koc homepage

Fıstık Ezmesi İçin
Fıstık Ezmesi Gibi Bir Site

Markis Adası’nda basit olanın güçlü olduğuna inanırız. Bizim için farklı düşünmek, yaratıcı olmak demek “Ya şöyle olsaydı?” sorusunu sormak demektir. Dolayısı ile farklı olurken sade, anlaşılır, basit, etkili olmak için çabalarız. Yaratıcılığın, karmaşa olmadığını biliriz.

Calve Fıstık Ezmesi için hazırladığımız site fıstık ezmesi gibi bir site oldu. Sade, enerjik, lezzetli.

The koc homepage